simsplanet.blogg.se

Simsplanet är en blogg om sims!

Utveckling genom CAS.

Kategori: Simmar.

Hej!
Som ni nog ser så hade jag tänkt att göra en utvecklingstidslinje genom skapandet i CAS!
 
2012.
Dessa simmar gjorde jag och en kompis, jag gjorde den rödhåriga.
Inte så jättenöjd men jag tycker att den var bra..
Jag kommer ihåg väl att jag bara tröck på den första bästa klara ansiktsform,ögon,mun osv.
 

2013.
 
 Jag hade kollat runt på många bloggar, och såg att många gjort en simself.
Så jag gjorde en simself som liknade mig ofc.
Jag är inte jättenöjd så jag kommer troligen att göra om den lite, keep updated!
 
 
 
2014.
Josephina Lancaster min favoritsim som var mitt bidrag till Spacesims modelltävling.
Tyvärr kom hon inte med, det tycker jag är synd, men jag spelar mycket med henne!
Tycker att hon är ganska unik, i ansiktsdragen och läpparna blev jag sjukt nöjd med!
Dock så lägger jag inte upp henne på mediafire osv.
Kanske kommer att göra en simremake på henne, och byta hår och kläder...
Iallafall så är jag rätt så nöjd med henne!
 
Hoppas ni gillade detta inlägg så ses vi snart!
Kom ihåg att kommentera förslag på tävlingar och sådant!
 
// Kicki.
Kommentera inlägget här: