simsplanet.blogg.se

Simsplanet är en blogg om sims!

Önskesim #1 Kim Willsen.

Kategori: Simmar.

Det var egentligen en före, men gjorde Kim före!
 
Kim önskad av Emma.
 
Kim skulle ha lite muskler, och vara ganska smal.
Hennes ansikte skulle vara ''mjukt'' och ha några fräknar inpräglade här och där, hennes ögon skulle vara stora också, men inte för stora...
Hennes hår skulle vara svart, och hennes ögon blåa!
Kim skulle klä sig pojk-flickigt! Riktigt coolt!
 
Mina tankar kring Kim: Jag såg en cool pojkflicka, med attityd framför mig, men hon skulle ändå visa lite blyghet och svaghet i utseéndet, jag tycker att Kim blev väldigt söt och cool!
 
Biografi/Bakgrundshistoria: Kim var den tjejen i skolan som blev retad för hon var den hon var. En pojk-flicka. När är hon blev tonåring orkade hon inte mer och sa ifrån och började bli elak. Nu när hon är vuxen så är hon fortfarande elak men hon kan inte rå för det, men hon är fast besluten att bli en astronaut! 
 
 

                  Regler för mina simmar.
Ni får inte påstå att hon är eran, och att det är du som gjort henne.
Om ni spelar med henne skulle jag gärna vilja se hur ni spelar med henne! Bara för skojs skull!
Jag använder nedladdade sliders, så om du inte vill att hon ska se ''annorlunda'' ut i erat spel, rör inte ansiktet, eller kroppen.
Jag använder contacts på mina simmar, om det inte står något annat.

Nu finns hon bara på EXCHANGE och ni kan ladda ner henne, HÄÄÄÄR. (länk kommer)
 

KOMMENTARER:

  • Emma säger:
    2014-05-25 | 16:47:08

    Tack! Hon blev jätte fin!❤️

    Svar: Varsågod! Hon kommer upp på exchange snart! Har datorförbud idag så..
    Kicki

Kommentera inlägget här: