simsplanet.blogg.se

Simsplanet är en blogg om sims!

Agnes Dagbok - Del 1.

Kategori: Annat.

En ny serie om - Agnes Rynkbak! Hoppas ni gillar den!

_______________________________________________________________________________________
 
Kära dagbok! Jag var till salongen idag, och fixade till mitt hår och plockade till mina ögonbryn lite, en stor förändring vart det! Sedan gick jag och shoppade, i gallerian såklart och hittade en fin klänning, till ett rimligt pris så självklart köpte jag den!
Jag gick till en fotostudio och tog några fina bilder som jag tänkt att ha i vardagsrummet.
 
 
 
 
Sedan gick jag mot biblioteket, för att läsa, jag är ju boktokig!!
Jag läste en bok vid namn: En speciell snöflinga.
Vilket är en kärlekshistoria, och jag älskar romantiska böcker.
 
Jag tröttnade på den tysta stunden i biblioteket, så jag begav mig till parken!
Stadsparken är verkligen superfin! Enligt mig.
Jag fiskade även, jag fångade 3 mörtar, mums!
 
Jag åkte hem och adopterade en son, vid namn Antonio!
 
 
Antonio växer så det knakar! 
Han älskar böcker, och jag likaså!
 
________________________________________________________________________________________
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

KOMMENTARER:

  • Kimssims säger:
    2014-05-10 | 12:00:50
    Bloggadress: http://kimssims.blogg.se/

    Hejsan! Har lagt till din länk på min blogg nu, ha en bra helg! :D

    Svar: Såg just det! Länkat dig också, detsamma! c:
    Kicki

Kommentera inlägget här: